Het digitale heruitvinden – de tijd is aangebroken<strong>!</strong>
“Op de ruïnes van het oude bouwen we het nieuwe”: deze uitspraak is vandaag misschien relevanter dan ooit.
Het eerste wat bedrijven doen als ze met een crisis geconfronteerd worden, is zich in zichzelf keren en overgaan in een soort van operationele overlevingsmodus.
Alles wat niet bijdraagt tot het overleven, wordt dan al snel gezien als een extraatje dat je je nu niet kunt permitteren. Budgetten voor innovatie worden voor onbepaalde duur in de ijskast gestopt. De klok wordt even stilgezet.
Plots sijpelt het besef binnen dat ze de afgelopen jaren niet voldoende vernieuwd hebben en dat de bedrijven die wel zwaar geïnvesteerd hebben in een digitale strategie, hen voorbijschieten. In dat opzicht heeft de coronacrisis het gebrek aan digitale innovatie enkel uitvergroot en versneld. Vroeg of laat zou dat gebrek aan digitale innovatie toch aan het licht zijn gekomen.
Maar laten we vooral vooruitkijken. Nu is het moment om te overleven, nu is het moment om aan de toekomst te denken, nu is het moment om te innoveren. Nu is het moment om te investeren, nu is het moment om volop voor die volledige digitale transitie te gaan, nu is het moment om relevant te blijven. Nu is het moment om op de ruïnes van het oude te bouwen aan het nieuwe.
Maar wat moet dat nieuwe dan worden? Bij Pàu hebben we digitale experts die je kunnen helpen om het ‘nieuwe’ voor jou te definiëren. Onze digitale strategen staan dan ook voor je klaar in deze woelige periode. We helpen je om een digitale strategie te formuleren en om van idee naar uitvoering te gaan.
Nu is het moment om aan te kloppen bij de digitale experts van Pàu en om te vragen ‘Hoe kunnen jullie mij en mijn bedrijf helpen?’. En dat doen we natuurlijk met plezier!